Puolikuu
31.7. klo 22:00
Tule tanssimaan ja kokemaan kaikki Puolikuun suurimmat hitit suoraan 90-luvulta, miksattuna sopivien covereiden kanssa!
“Kädet vapisee, ei edes tupakkaa mieleni tee” – tule mukaan, tänä iltana kreisibailataan, “Ota minut nyt, ota vaikka väkisin…” – tannertöminä on taattu, luvassa kovaa pörräystä. “Viimeiset viisi kilometriä on aina pitkät niin…” – mutta ei keikan viimeiset minuutit, takaan sen, jäät kaipaamaan lisää!
Ja tähän se loppuu jälleenkin: “Hyvät naiset ja herrat, vaikka kello ei ole vielä paljon mitään, minun on sanottava teille, että – Tänä yönä on saatava jotakin aikaan….”
Tuleppa ihmettelemään meininkiä keikalle!
– Showtime klo 22
– K-18 | Vapaa pääsy